از کجا باربران قابل اعتماد پیدا کنیم؟
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

می توانید به راحتی از پرسش از آشنایان و اقوامتان شروع کنید. تقریبا همه حداقل یک اسباب کشی را در عمرشان تجربه کرده اند، پس تنها کاری که باید بکنید این است که از میان دوستان خود فردی را بیابید و در این مورد از او پرس و جو کنید، یا در مورد این موضوع از اقوامتان اطلاعات کسب کنید. همکارانتان نیز ممکن است پیشنهاداتی به شما برای اسباب کشی بهتر و با شرکت باربری با کیفیت تر بدهند. کسی را در آژانس املاک بیابید که هنگام خرید یا فروش خانه تان به شما کمک کرده بود و با او در این رابطه صحبت کنید. چنین فردی معمولا می تواند بر اساس تجربه اش با سایر مشتریانش، برایتان پیشنهادات خوبی ارائه کند. در صورتی که اسباب کشی شما درون شهری است، دنبال کامیون هایی بگردید که درون شهرتان مشغول به کار هستند. می دانید حتما دلیلی وجود دارد که سر آن ها انقدر شلوغ است و شما دائما ون ها و کامیون های یک شرکت باربری خاص را در سطح شهر می بینید.
اینترنت را چک کنید. بیشتر شرکت های باربری وبسایت هایی دارند که خدماتشان، سال هایی که مشغول به تجارت بوده اند و نواحی جغرافیایی ای را که تحت پوشش خود قرار می دهند را لیست کرده است. این سایت ها حتی گاهی فرم هایی دارند که به شما ایده ای در مورد میزان هزینه ای که باید بپردازید می دهند. این وبسایت ها حتما آدرس پستی و شماره تلفن خود را به همراه ایمیلشان ذکر می کنند تا شما بتوانید در صورت وقوع هر گونه پرسشی از آن ها سوال کنید. شما همچنین می توانید از اینترنت برای انجام تحقیقاتی در مورد پیشینه هر کدام از شرکت های باربری استفاده کنید.
پس از این که لیستی کلی در مورد شرکت های مختلف باربری و خدماتشان تهیه کردید زمان آن فرا می رسد که سراغ انتقادات مردم بروید و ببینید آیا در مورد شرکت های باربری مد نظر شما شکایت یا انتقادی تا به حال گزارش شده است یا خیر. با توجه به وضعیت کنونی، کاملا طبیعی است اگر در مورد یک شرکت باربری تعداد کمی شکایت یا انتقاد پیدا کنید اما چیزی که مهم است این است که دقیقا دریابید این شکایت به چه دلیل و در واقع از چه چیز هستند و از آن مهم تر باید ببینید این شر کت های باربری برای رضایت مشتری خود این مشکلات را برطرف کرده اند یا خیر و در صورتی که این کار را کرده اند چگونه.
قبل از تماس با شرکت باربری شهرک غرب و صحبت مستقیم با این شرکت یا هر شرکت باربری دیگری، بهتر است لیستی از تعداد اتاق های فعلیتان تهیه کنید و در صورت داشتن هر نوع قطعه بزرگ مبلمان که نیاز به مراقبت ویژه هنگام اسباب کشی یا کار بیشتر دارند آن ها را یکی یکی نام ببرید. یادتان نرود که در لیست خود مبلمان داخل تراس یا انباری را هم نام ببرید. لازم نیست خیلی دقیق باشید. این کار تنها برای این است که به شرکت باربری مد نظر خود اطلاعاتی بدهید تا آن ها بدانند باید انتظار چه چیز را داشته باشند.
وظیفه ما در شرکت باربری شهرک غرب این است: به شما بهترین خدمات باربری را ارائه کنیم تا شما و تعلقات شما را به مقصدتان به ایمن ترین و سریع ترین شکل ممکن برسانیم.
انتخاب با خود شماست. از نکاتی که در این مطلب به آن ها اشاره شد استفاده کنید و در انتخاب خود دقت کنید. شک نکنید باربری شهرک غرب برای شما یکی از بهترین و مطمئن ترین انتخاب هاست. منتظر تماس شما هستیم. لیست خود را آماده کنید و با ما تماس بگیرید.

 

منبع : 

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/126/%D8%A7%D8%B2+%DA%A9%D8%AC%D8%A7+%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86+%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84+%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%AF+%D9%BE%D9%8A%D8%AF%D8%A7+%DA%A9%D9%86%D9%8A%D9%85%D8%9F/





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: